Familieschoolnieuws

Familieschool op afstand

Onze eerste week waarbij onze kinderen thuis aan het werk zijn, zit er op. Wat komt er veel op iedereen af zowel voor de kinderen, ouders en leerkrachten. En wat pakt iedereen zijn taken goed op. Complimenten voor jullie allemaal!

Als er thuis een keer iets niet lukt, geen paniek en geen stress. Probeer het een dag later nog eens of vraag juf of meester om hulp. Samen komen we eruit!

Met de input van de evaluatie zijn de leerkrachten druk bezig om de planningen voor komende week klaar te zetten, zodat iedereen maandag weer aan de slag kan. Vooruitwerken of alles in één keer afmaken is niet de bedoeling, houd je aan de planning.

Afwisseling van inspanning en ontspanning, werken en buitenspelen zijn ontzettend belangrijk, dus help je kind hierbij zodat het leren leuk blijft.

Maandag 23 maart stond er een studiedag in de agenda. Deze komt te vervallen en is opgenomen als ’lesdag’ in de planning van komende week.

We missen allemaal enorm het contact met de kinderen. Volgende week zullen de leerkrachten op verschillende manieren ’in beeld’ komen bij de kinderen om zo in verbinding te blijven met elkaar.

Veel succes allemaal en een fijn weekend gewenst!

Vriendelijke groet, Marian en Esther