We gaan weer open op 11 mei!

Dinsdag zijn de nieuwe richtlijnen vanuit de overheid gekomen en we gaan op 11 mei weer open! Wat zijn we blij dat we elkaar weer echt zullen gaan ontmoeten.

In de bijgevoegde brief van Blosse vind je informatie over hoe de situatie vanaf 11 mei er op de locaties van Blosse uitziet.

Om deze nieuwe fase op de Familieschool goed te kunnen organiseren zullen we woe 6, do 7 en vrij 8 mei gebruiken om ons voor te bereiden en ons plan van aanpak verder uit te werken. De leerlingen zullen voor deze dagen thuiswerk krijgen waar ze zelfstandig mee aan de slag gaan, er zal daarbij geen (online) ondersteuning van de leerkracht zijn. De planning van het werk voor deze dagen ontvang je morgen van de leerkracht.

We starten op 11 mei met halve groepen die naar school komen. De ene helft van de leerlingen is op school en krijgt les, de andere helft van de leerlingen werkt zelfstandig thuis aan zijn/haar werk zonder ondersteuning van de leerkracht. Op woensdag zal er wel de mogelijkheid zijn om contact te hebben met de leerkracht.

De leerlingen worden verdeeld in 2 groepen; A en B. We houden bij het verdelen van de groepen rekening met kinderen uit hetzelfde gezin, zodat zij op dezelfde dagen naar school komen.

maandag

A: Les op school

B: Zelfstandig thuis werken

dinsdag

A: Zelfstandig thuis werken

B: Les op school

woensdag

A:Thuis werken

B:Thuis werken

donderdag

A: Les op school

B:Zelfstandig thuis werken

vrijdag

A:Zelfstandig thuis werken

B:Les op school

Van de leerkracht van je kind hoor je morgen in welke groep hij/zij zit. We zijn hard aan het werk om deze indeling rond te maken zodat iedereen de tijd heeft om zijn organisatie thuis hierop af te stemmen.

Vrijdag 8 mei hebben we ons plan van aanpak klaar en zullen jullie weer bericht van ons krijgen met informatie die belangrijk is om maandag veilig met elkaar te kunnen starten.

Vriendelijke groeten,

Esther en Marian