Samen verder in corona-tijd!

Beste ouders/verzorgers,

Nu de scholen weer open gaan breekt er een nieuwe periode aan voor u als ouder en uw kind. Hierbij willen we vanuit de jeugdgezondheidszorg van GGD Hollands Noorden u graag laten weten dat we voor u klaar staan. Mocht u vragen en zorgen hebben rondom uw kind, we zijn er voor u. Nu én bij de steeds weer veranderende maatregelen en situaties in de toekomst.

Heeft u vragen of zorgen over de gezondheid, ontwikkeling of over de opvoeding van uw kind? We nodigen u van harte uit om voor al uw vragen, groot of klein, of bij zorgen over uw kind contact met ons op te nemen.

Bel gerust met één van onze opvoedadviseurs of jeugdgezondheidszorg medewerkers Onze opvoedadviseurs en jeugdgezondheidszorgmedewerkers staan voor al uw vragen (klein en groot) klaar. Zij zijn bereikbaar op kantoortijden via het telefoonnummer van de GGD: 088–01 00 550. We bekijken dan op basis van uw vraag wie van ons u hierbij het beste kan ondersteunen. U kunt ook teruggebeld worden door één van onze opvoedadviseurs op een moment dat het u het beste uitkomt. Dat kan: ‘s ochtends van 09.00-12.00 uur, ‘s middags van 14.00-17.00 uur en ‘s avonds van 19.00-20.30 uur. Geeft u dit vooral aan!

U kunt ook uw vraag over de opvoeding en ontwikkeling van uw kind per mail stellen. Stuur dan uw vraag naar mailadres: positiefopvoeden@ggdhn.nl en één van de opvoedadviseurs neemt dan contact met u op.

Jeugdgezondheidszorg op school

Als jeugdgezondheidszorg zagen wij voor de corona-periode uw kind ook op school rond de leeftijd van 5/6 jaar en 10/11 jaar. Vanwege het coronavirus is dit tijdelijk uitgesteld. We houden u op de hoogte over de verdere ontwikkelingen en wanneer wij weer naar de scholen gaan om uw kind te zien.

Wij wensen u en uw kind alle goeds tijdens deze bijzondere corona-periode.

Met vriendelijke groeten,

namens alle jeugdverpleegkundigen, - artsen, doktersassistenten, opvoedadviseurs en (ortho)pedagogen van de jeugdgezondheidszorg van GGD Hollands Noorden.

Ga voor meer informatie naar: www.ggdhollandsnoorden.nl.

ggd-hollandse-noorden ggd-hollandse-noorden