Afscheid

Na jaren met veel plezier in het onderwijs te hebben gewerkt, heb ik de keus gemaakt om na dit schooljaar te stoppen met werken in het basisonderwijs. Ik ben ooit begonnen met een zwart krijtbord en een wit krijtje, met lesboeken en schriften. Tegenwoordig gaat alles digitaal en heb ik tijdens de Coronatijd zelfs via Meet online les gegeven. Ik vind het bijzonder dat ik deze veranderingen heb mogen meemaken, samen met alle andere ontwikkelingen in het onderwijs.

Gedurende deze periode heb ik heel veel mooie, lieve en grappige gebeurtenissen met kinderen en ouders meegemaakt. Daarnaast heb ik ook zeer fijne herinneringen aan mijn collega’s op de Familieschool. Al deze waardevolle momenten zal ik zeker gaan missen.

Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, maar ik merk dat ik toe ben aan iets anders. Hier ga ik me de komende tijd nog verder in verdiepen.

Ik wens iedereen een hele fijne tijd op de Familieschool!

Groeten, Liesbeth

foto afscheid foto afscheid