Houd rekening met klassen naar huis

De school is weer volop in bedrijf en we zijn enthousiast met elkaar gestart.

Nu we ruim een week op weg zijn, merken we dat we voor een grote uitdaging staan: het onderwijs zo goed mogelijk vormgeven binnen de Corona-maatregelen.

De grootste uitdaging zit hem in het organiseren van een leerkracht voor de klas. Nu de periode van verkoudheidsklachten is aangebroken (en naar verwachting nog lang zal aanhouden) en de GGD’s veel contactonderzoek plegen, hebben we te maken met leerkrachten die thuis moeten blijven, getest moeten worden enz. Zoals jullie al weten, is er onvoldoende onderwijspersoneel beschikbaar om dit op te lossen.

Dit betekent dat er regelmatig een leerkracht afwezig zal zijn en je kind niet naar school kan komen en waar mogelijk zetten we dan thuisonderwijs is. Als er voor je kind een aanpassing is die je moet weten, zal de leerkracht hierover een Fiep-bericht sturen.

Het vraagt van ons allemaal schakelen in het moment, dat zal niet altijd meevallen maar samen zetten we onze schouders eronder!

Vriendelijke groeten,

Esther en Marian