Voorbereidingen in volle gang

De school gaat weer open; wat heerlijk voor de kinderen en wat kijken we er naar uit om elkaar weer te ontmoeten. Er gaat niets boven ‘live contact’, verbinding met elkaar en samen leren. We staan nu voor de uitdaging om dit te gaan organiseren op een verantwoorde en veilige manier. Vanavond is de persconferentie en vanuit de kaders die daar worden meegegeven zullen we in samenspraak met Blosse ons plan voor de opening verder uitwerken.

Hoe gaan we zorgen voor een veilige situatie voor onze kinderen, ouders en bovenal onze collega’s? Opeens staan zij vanaf volgende week ‘in de frontlinie’. De zorgen en spanning die het besluit om open te gaan per 8 februari, houden ons bezig en vragen veel van ons team. Eind van de week komen we met een bericht over hoe we het gaan aanpakken.

Tot slot; de studiedag van 19 februari blijft staan en deze dag zijn de kinderen dus vrij van school.

Vriendelijke groet,

Marian en Esther