School morgen dicht i.v.m. weersvoorspelling!

Wat een dilemma, we keken er zo naar uit om morgen weer open te gaan en alle kinderen te ontmoeten, maar we hebben besloten de school morgen nog dicht te houden.

Het KNMI heeft tot morgenmiddag 12 u code oranje afgegeven. Dit betekent dat er nadrukkelijk wordt geadviseerd de weg niet op te gaan. Wij hebben een groot deel collega’s die van buiten Heerhugowaard komen en vinden het onverantwoord om hen de weg op te sturen en naar school te laten komen. Datzelfde geldt voor jullie als ouders met kinderen. Als we morgen open zouden gaan, sturen we een ieder tegen het advies in de weg op.

Het is een overmachtssituatie. Dit betekent dat de kinderen vrij zijn, er geen online lessen zijn en er geen noodopvang op school zal zijn.

Morgen zullen we kijken of de school dinsdag weer open kan, mocht dit niet het geval zijn dan sturen we hier voor 17 uur een bericht over.

We hopen op je begrip voor dit lastige besluit. We wensen alle kinderen morgen een fijne dag in de sneeuw en hopen elkaar dinsdag weer te zien.

Vriendelijke groeten,

Esther en Marian