Ouders bedankt!

Allereerst willen we iedereen ontzettend bedanken voor jullie begrip en medewerking rondom de besluiten die we in de afgelopen weken hebben moeten nemen rondom Corona en de weersomstandigheden. Het voelt fijn en geeft ons hele team positieve energie om ons zo gesteund te voelen. We gaan er weer een mooie week van maken!

Bericht van onze penningmeester oudervereniging:

De jaarcijfers over schooljaar 2019 - 2020 (september  - augustus) zijn door de kascommissie goedgekeurd.

De balans en de staat van baten en lasten zijn in de bijlage opgenomen.

Wat opvalt is het hoge resultaat van EUR 8.640. Dit wordt veroorzaakt doordat diverse activiteiten in het afgelopen voorjaar niet zijn doorgegaan. Het positieve resultaat is toegevoegd aan het eigen vermogen. Tevens is daarom ook de ouderbijdrage over schooljaar 2020 - 2021 gehalveerd.

Met vriendelijke groet,

Steven Pranger, Penningmeester oudervereniging Familieschool

Inschrijvingen:

Inschrijvingen voor schooljaar 2021-2022 ontvangen we graag uiterlijk in de week van 1 maart zodat we deze informatie mee kunnen bij het maken van keuzes in de formatie voor het nieuwe schooljaar.

Wisseling personeel:

Na de voorjaarsvakantie starten in groep 1/2B twee nieuwe collega’s; juf Mea en juf Kaylee. Juf Gerda en juf Kelly hebben een andere uitdaging gevonden. Kinderen die dat fijn vinden, kunnen deze week nog langs juf Gerda of juf Kelly lopen om gedag te zeggen.

Vrijdag 19 februari studiedag:

Vrijdag is er een studiedag waarbij de kinderen vrij zijn. Wij gaan aan de slag met actuele vraagstukken; in kaart brengen waar onze leerlingen staan in hun ontwikkeling, wat is er nodig in de komende periode, hoe gaan we om met toetsen en met het rapport? Na de vakantie ontvangen jullie hierover een bericht.

Vriendelijke groet,

Marian en Esther