Onderzoek leergroei door NCO

Graag jullie aandacht voor onderstaande bericht van Blosse:

Beste ouders,

Blosse onderwijs, waaronder de Familieschool, doet mee aan een onderzoek van het NCO om zicht te krijgen op de leergroei van de kinderen in de Coronatijd. Dit is een landelijk onderzoek, waar veel basisscholen aan meedoen. Voor meer informatie kunt u terecht op de website via bijgevoegde link.

De rapportage kunnen we gebruiken als bouwsteen voor het plan, wat we gaan opstellen om na de Coronatijd extra te investeren in het onderwijs voor uw kind(eren). Het NCO haalt toetsgegevens uit ons leerlingvolgsysteem in ParnasSys.

U heeft het recht om bezwaar te maken tegen het gebruiken van de gegevens van uw kind(eren). Wanneer u dit wilt doen, kunt u dit voor 24 maart aangeven bij uw school via administratie.defamilieschool@blosse.nl. Wij zorgen er dan voor dat de gegevens van uw kind(eren) niet gebruikt worden.

Alvast bedankt voor de moeite

Siebrand Konst

Hoofd Kwaliteit van Blosse