Familieschool-inkijkje

Vandaag hebben we in alle klassen genoten van een gezellige paasviering. Er is stil gestaan bij het paasverhaal en er werd gewerkt aan paaswerkstukken/ paascircuit. Tot slot was voor alle kinderen iets lekkers.

Natuurlijk was er vandaag ook tijd voor 1 april grappen. Zo was er bijv. een vogel bij groep 3 naar binnen gevlogen, was er een verzoek om de verzorging van een Mexicaanse Roodknievogelspin over te nemen van Artis, werd kinderen gevraagd 10 verschillen te zoeken op een werkblad (waar dus geen enkel verschil in zat), moesten kinderen hun stoelen wegbrengen omdat er nieuw meubilair zou komen of moesten kinderen aan de slag met een hele bijzondere toets. De groepen 7 draaiden de rollen om en hadden samen 1 april grappen verzonnen voor juffen. Het waren stuk voor stuk geslaagde acties!

Het lentegevoel is al volop aanwezig in school; veel klassen deden een extra buitenactiviteit en op de foto’s zie je de kuikentjes uit de groepen 3 en de broedmachines uit onze kleutergroepen. We hopen natuurlijk dat er de komende periode veel kuikentjes geboren gaan worden.

Tot slot voor wie het leuk vindt; in de bijlage een uitnodiging voor de Avond 4daagse.

Namens het hele team wensen we iedereen hele fijne paasdagen en tot woensdag 7 april!

Vriendelijke groet,

Marian en Esther

2020-03 Familieschool-inkijkje 2020-03 Familieschool-inkijkje
Kuikens Kuikens