rapporten - doordraaidag - vakantierooster

Wat een heerlijke week hebben we achter de rug, door het prachtige weer worden er veel activiteiten buiten gedaan, in alle groepen bruisen de thema’s en de voorbereidingen voor de zomerfeestweek zijn in volle gang.

We naderen het einde van het schooljaar en dat betekent dat van ieder kind de ontwikkeling weer in beeld wordt gebracht. De rapporten van de groepen 3 t/m 8 gaan mee op donderdag 24 juni, de gesprekken voor de groepen 3 t/m 7 vinden plaats in de week van 28 juni en evt. uitloop in de week van 5 juli. Vanaf maandag 21 juni 19.00 uur kun je je hiervoor inschrijven via Kwieb.

Woensdag 30 juni is de doordraaidag, de dag waarop alle kinderen een kijkje gaan nemen in hun nieuwe klas bij hun nieuwe leerkracht. Omdat er nog geen versoepelingen zijn voor het basisonderwijs rondom de coronamaatregelen, organiseren we deze dag iets aangepast, zodat de kinderen niet uit hun bubbels gaan. De groepen 3 t/m 7 kunnen net als anders een dagje naar hun nieuwe lokaal met hun nieuwe leerkracht. De kinderen van de groepen 2 die naar groep 3 gaan, gaan per groepje (uit hun eigen klas) naar hun nieuwe lokaal met de nieuwe leerkracht. De leerkracht haalt ze op, brengt ze terug en neemt weer een nieuw groepje mee, zo blijven alle kinderen dus ook in hun eigen bubbel. De nieuwe kinderen die bij ons gaan starten, worden na schooltijd uitgenodigd om een kijkje te nemen in hun lokaal en kennis te maken met hun leerkracht.

Vòòr de doordraaidag zullen we het groepenplaatje voor volgend jaar bekend maken, zodat iedereen weet bij welke juf/meester hij/zij komt. Het vakantierooster en de studiedagen voor komend jaar vind je in de bijlage.

Fijn weekend!

Esther en Marian