Groepenindeling '21-'22

Hierbij ontvang je de indeling voor schooljaar 2021-2022.

Voor de indeling van de groepen 3 krijg je vandaag een berichtje van de leerkracht waarin staat in welke groep je kind komt.

Bij de groepen 1/2 zie je een verandering van A, B, C, D en E. De kinderen blijven in dezelfde klas, alleen de groepsnaam verandert.

Zoals in het plaatje te zien is, zijn er een aantal verschuivingen binnen ons team, nemen een paar collega’s afscheid en komen nieuwe collega’s ons team versterken.

Juf Ria gaat na 43 jaar met pensioen, wat een mijlpaal! Met veel passie en inzet heeft juf Ria zich al die jaren ingezet voor onze school, daar zijn we haar enorm dankbaar voor. Juf Maaike Hink en juf Jolanda hebben een nieuwe uitdaging gevonden en gaan onze school verlaten. Meester Ferenc gaat studeren aan het conservatorium, en zal niet meer ondersteunen bij ons onderwijs. We zullen ze missen, maar wensen ze natuurlijk veel plezier en succes. Op de laatste schooldag zullen we samen met het team op gepaste wijze afscheid van hen nemen.

We verwelkomen Meester Stephan in groep 8, juf Linda in groep 6 en in ons ondersteuningsteam, juf Kaylee in groep 5, juf Romy in groep 1/2, juf Quirien in groep 1/2 en juf Yvonne in ons ondersteuningsteam.

Juf Safah en juf Janine blijven aan onze school verbonden, zij hebben afgelopen jaar stage gelopen,  komen nu hun eindstage doen en zullen het hele jaar bij ons voor de klas staan.

Juf Yvon heeft bevallingsverlof na de vakantie en wordt vervangen door juf Ennie.

Doordat er extra geld beschikbaar wordt gesteld voor het onderwijs komend schooljaar van het NPO (nationaal plan onderwijs), hebben wij ruimte voor meer formatie en een ondersteuningsteam gevormd op school. De collega’s in dit team zullen ondersteuning bieden aan alle groepen, waardoor we meer tijd, kennis en kunde de school in halen om onze leerlingen goed te begeleiden en daarmee onze kwaliteit te versterken. Op een later moment informeren we jullie over de inzet van het NPO-geld.

Op onze website kun je van alle meesters en juffen van onze school een foto vinden, zodat je weet wie wat doet bij ons op school! Volgend jaar stelt de leerkracht van je kind zich voor tijdens de kennismaking.

Vriendelijke groet, namens het team,

Esther en Marian