Morgen gaat de school weer open!

Allereerst de beste wensen voor 2022!

Wat zijn we blij dat we weer open mogen, we kijken ernaar uit om de kinderen weer te verwelkomen en er samen een mooi jaar van te maken.

De maatregelen die voor de kerstvakantie golden, blijven nog steeds van kracht:

- Kinderen en medewerkers met coronaklachten moeten thuisblijven en zich (laten) testen. Met een negatieve testuitslag kunnen zij weer naar het kindcentrum.

- Kinderen van groep 6, 7 en 8 van de basisschool en medewerkers dragen mondkapjes in de gang. Voor leerlingen is het een dringend advies, voor volwassenen is het verplicht.

- Voor kinderen van de groepen 6, 7 en 8 en al het onderwijspersoneel in de scholen is het advies twee keer per week thuis een preventieve zelftest te doen (kinderen krijgen hiervoor testen mee naar huis als ze dit willen). Als de test positief is, gaat de persoon en de rest van het gezin in quarantaine en laten zij zich testen in de GGD-teststraat.

- Kinderen komen zoveel mogelijk zelf naar school, ouders blijven buiten en brengen hun kind tot de poort.

Hierbij nog de nieuwste beslisboom (https://www.boink.info/beslisboom ) om te bepalen of een kind naar school mag komen of niet.

Wij hebben er weer in, tot morgen!

Vriendelijke groeten,

Marian