Na de vakantie weer meer ontmoetingen!

Nu de coronamaatregelen versoepeld zijn, kunnen we elkaar weer meer gaan ontmoeten. Daar zijn we enorm blij mee!

De versoepelingen komen op een perfect moment, want nu kunnen we de gesprekken die na de vakantie gepland staan fysiek op school met elkaar voeren.

Het halen en brengen zetten we voort zoals we dit nu ook doen. Ouders blijven buiten voor het hek. Bij het brengen lopen de kinderen zelf het schoolplein op en gaan ze naar hun klas. De leerkrachten van de groepen 1-2, 3 en 4 staan op het schoolplein om de kinderen te verwelkomen. Bij het ophalen lopen zij mee naar het hek.

Om elkaar weer meer te ontmoeten en een kijkje te kunnen nemen in de klas organiseren we inloopmomenten. Tijdens de inloop ben je van harte welkom om samen met je kind mee te lopen naar de klas en daar rond te kijken, je kind kan bijvoorbeeld iets laten zien of vertellen en de leerkracht is dan ook aanwezig.

Voor de groepen 1/2 is er iedere dinsdag- en donderdagochtend van 8.20 tot 8.30 uur inloop mogelijk.

Denk er wel aan dat we ’s morgens om 8.30 uur starten met de lessen, en dat je als ouder de school verlaat wanneer de bel gaat om 8.30 uur. Vind je het gezellig om nog even te kletsen met andere ouders, dan kan dat natuurlijk buiten, maar we vragen je echt om niet in de school te blijven hangen of naar andere groepen te lopen.

Voor de groepen 3 t/m 8 is er iedere maandag en vrijdag van 14 tot 14.15 uur inloop mogelijk.

Mondkapjes hoeven niet meer op in ons gebouw en we hoeven niet meer in bubbels te werken, dus het samenwerken tussen verschillende groepen kan ook weer plaatsvinden.

Daarnaast zullen de leerkrachten je blijven betrekken bij het onderwijs door regelmatig inkijkjes te verzorgen via Kwieb. Ook zullen er uitnodigingen komen om bijvoorbeeld de start of de afsluiting van een thema bij te wonen. Je hoort dit via de leerkracht.

Bij alle ontmoetingen in de school, vragen we iedereen om elkaar de ruimte te blijven geven.

Voor nu een hele fijne vakantie toegewenst!

Vriendelijke groeten,

Marian