Meivakantie staat voor de deur

Met de vakantie voor de deur kijken we met een trots gevoel terug op de afgelopen periode.

Sportieve activiteiten waren volop aanwezig; we hebben met elkaar genoten van de enthousiaste kinderen (en ouders) bij de schoolvoetbal, Cityrun en tijdens de twee sportdagen.

Afgelopen dinsdag hebben onze groepen 8, als onderdeel van hun thema over de Tweede Wereldoorlog, een prachtige herdenking verzorgd in ’t Kruis. Hierbij waren familieleden van de omgekomen kruizenaren aanwezig, de wethouder, de burgemeester en de krant. Indrukwekkende zelfgeschreven verhalen en gedichten werden voorgelezen door onze leerlingen uit groep 8, we hebben twee minuten stilte gehouden en er zijn bloemen gelegd bij de gedenkstenen in de muur van de Familiekerk.

Na de vakantie beginnen we met elkaar aan de laatste periode van dit schooljaar en staan er ook weer volop leuke activiteiten op de planning; schoolreisjes, het zomerfeest, meester/juffendagen, de doordraaidag en de musical van groep 8.

In de bijlage vind je nog een leuke activiteit in ’t Kruis ‘kunst voor kids’.

Voor nu wensen iedereen alvast een fijne meivakantie!

Vriendelijke groeten, Marian en Esther

Boom-Familiesschool-nieuws (1) Boom-Familiesschool-nieuws (1)