Schoolfotograaf - studiedag - inschrijven

Wat er allemaal te beleven is in de school

Bruisende thema’s zie je terug door de hele school: op de camping, op reis, de vakantieshow, de jungle, zeedieren, kriebelbeestjes, rupsen die verpoppen tot vlinders. In alle groepen wordt er ontdekt, onderzocht en veel geleerd rondom alle thema’s. De groepen 8 zijn druk aan het oefenen voor de musical, prachtige decorstukken worden gemaakt met behulp van ouders. Cito-toetsen worden afgenomen, de voorbereidingen voor het zomerfeest zijn in volle gang, juffen worden spontaan in het zonnetje gezet door hun klas omdat ze jarig zijn, onze meiden van groep 5 en 6 doen volgende week mee aan de finale van de schoolvoetbal in Zeist. Overal van alles te beleven dus!

Schoolfotograaf

Dit schooljaar zullen de portretfoto’s van de huidige groep 8 leerlingen gemaakt worden op woensdag 15 juni.

Volgend schooljaar worden de portretfoto’s en groepsfoto’s van alle leerlingen gemaakt op maandag 3 oktober.

Studiedag

Afgelopen dinsdag hebben wij weer gewerkt aan onze schoolontwikkelpunten. Rekenen staat het hele jaar al centraal waarbij we onze rekendidactiek aan het versterken zijn met de nieuwste inzichten. Op de studiedag hebben we elkaars lessen bekeken om van elkaar te leren.

Rondom lezen, meerbegaafdheid, spelling, rekenen en formatief evalueren hebben we weer plannen gemaakt hoe we ons hier volgend jaar verder in gaan ontwikkelen.

We hebben ook inspiratiesessies gehad rondom nieuw meubilair, om komend schooljaar te kunnen starten om alle klassen van nieuw meubilair te gaan voorzien.

Inschrijven nieuwe leerlingen

Wil je je zoon/dochter bij ons inschrijven (denk ook aan broertjes/zusjes)? Wanneer je kind 2 jaar is, is het handig om je kind in te schrijven, zodat wij daar in onze tellingen rekening mee kunnen houden. Regelmatig organiseren we rondleidingen voor nieuwe ouders, zodat je een kijkje kunt nemen in onze school. Voor komend jaar zijn we de rondleidingen weer aan het inplannen, deze zetten we binnenkort op de website dus houd deze in de gaten en zegt het voort!

Boom-Familiesschool-nieuws Boom-Familiesschool-nieuws