Start schooljaar

Komende maandag is het zover……we gaan beginnen! We hopen dat iedereen terugkijkt op een fijne vakantie en zin heeft in komend schooljaar.

Vandaag hebben we weer een start gemaakt met de schoolontwikkelthema’s. In de bijlage 1 kun je lezen welke thema’s dit zijn en hoe we hieraan werken. Ook was het vandaag tijd voor een feestje want juf Patricia staat 25 jaar voor de klas. Komend schooljaar staat er meer feest op de planning want onze school bestaat maar liefst 100 jaar! Hierover later meer.

Voor deze eerste weken hebben we alles op een rijtje gezet in bijlage 2 ‘planning eerste schoolweken en kijken in de klas’.

We kijken er naar uit om samen met jullie, onze OR en MR er weer een onvergetelijk jaar van te maken voor alle kinderen. Tot maandag, we zullen de kinderen onthalen met een muziekje op het plein voor een gezellige start!

Vind je het leuk om onze school op de socials te volgen? Je vindt ons op Facebook en Instagram.

Namens het team,

Marian en Esther