Alvast de beste wensen!

Terugblik op onze kerstviering en herstel juf Saskia

Met een warm gevoel kijken we terug op de kerstviering van gisteren. In de ochtend zaten we met alle klassen rondom het podium in de grote zaal om te kijken naar het kersttoneelstuk van meesters en juffen. Alle groepen zongen tussendoor een toepasselijk lied. We sloten af met het gezamenlijke lied ‘kerstmis vier je samen’. In de avond was dit in alle klassen volop te voelen; samen werd er genoten van een sfeervol kerstdiner. Ook op het plein was er een gezellig samen zijn; ouders kregen daar warme chocolademelk en glühwein van de ouderraad.

Vandaag stond in het teken van samen nagenieten, opruimen en plannen maken voor het nieuwe jaar. Met de start van het nieuwe jaar zal ook juf Saskia voorzichtig beginnen met het opbouwen van haar werkzaamheden.

Maar voordat het zover is, gaan we eerst genieten van de kerstvakantie. We wensen iedereen hele fijne dagen en kijken er naar uit om elkaar op 9 januari weer te ontmoeten!

Namens het hele team,

Vriendelijke groet,