Meubilair - update personeel

Meubilair

In de zomervakantie worden alle nieuwe tafels en stoelen geleverd en de nieuwe kasten komen op de laatste vrijdag voor de zomervakantie. Ons oude meubilair gaat een nieuwe bestemming krijgen. Niels Jonker, de vader van Klaas en Neeltje, komt al ons meubilair ophalen en brengt het naar een school waar het heel goed gebruikt kan worden. Niels is nog in overleg welke plek dit precies gaat worden, waarschijnlijk gaat het naar een school in Oekraïne.

Donderdag voor de zomervakantie gaan we met hulp van alle kinderen het oude meubilair de school uit halen en wordt het direct ingeladen in wagens van Niels. Meester Will coördineert alles en wanneer hij nog hulp nodig heeft van wat sterke ouders/verzorgers zal hij daar een oproep voor doen. De laatste vrijdag is al het meubilair de school uit en de nieuwe kasten worden die dag gebracht, daarom zijn alle kinderen vrijdag 21 juli vrij!

Update personeel

Juf Yvonne uit groep 5 heeft vorige week afscheid genomen van de Familieschool. Zij wilde graag iets heel anders gaan doen dan in het onderwijs werken en is op zoek gegaan naar een andere baan. Dit is sneller gegaan dan ze had verwacht, daardoor heeft ze dit schooljaar niet kunnen afmaken op de Familieschool. Wij wensen juf Yvonne een hele fijne nieuwe werkplek toe.

Gelukkig is juf Janine weer terug van haar reis en zal zij tot de zomervakantie in groep 5 werken. Juf Janine heeft er veel zin in en wij zijn ontzettend blij dat ze weer terug is!

Boom-Familiesschool-nieuws Boom-Familiesschool-nieuws