meubilair - studiedagen - aanpassing vakantierooster

Wat een storm gisteren! Gelukkig ging de storm op tijd liggen en kon iedereen veilig naar huis toe na schooltijd. Op deze mooie zonnige dag nog een aantal nieuwsitems:

Meubilair

Zoals jullie weten gaat ons meubilair vervangen worden. Het oude meubilair gaat donderdag 20 en vrijdag 21 juli de school uit, vrijdag 21 juli komen de nieuwe kasten en in de zomervakantie worden alle tafels en stoelen geleverd. Voor het oude meubilair hebben we een goede bestemming gevonden: het gaat naar Oekraïne. Voordat we het meubilair gaan inladen, willen we jullie de gelegenheid geven om kleutermeubilair over te nemen. Een tafeltje voor 3 euro, stoeltje voor 2 euro of bankje voor 4 euro.

Woensdag 19 juli tussen 14 en 15 uur kun je in de kleuterlokalen een kijkje nemen om te zien of er iets voor je bij zit. Mocht je iets willen overnemen, dan vragen we je gepast contant te betalen en het gelijk mee te nemen. Lukt het echt niet om het gelijk mee te nemen, dan kan dit uiterlijk donderdagmiddag worden opgehaald.

Studiedagen

We hebben onze resultaten geanalyseerd en plannen gemaakt, zodat de leerkrachten van volgend jaar van start kunnen gaan en er een goede doorgaande lijn is. Ook hebben we met onze ontwikkelteams gewerkt aan het versterken van de kwaliteit op de school-ontwikkelpunten.

Aanpassing vakantierooster

Het vakantierooster ’23-’24 wordt aangepast, er is een foutje in geslopen. De laatste schooldag (19-7-’24) duurt tot 14 uur (ipv 12 uur) om genoeg marge-uren in te bouwen. Mochten we van de marge-uren geen gebruik maken door het jaar heen, dan laten we dit aan het einde weten en wordt de laatste schooldag mogelijk tot 12 uur.

Vriendelijke groeten,

Esther en Marian