Gratis rondje kermis op ’t Kruis Bruist

Dit weekend is het feest op de ijsbaan! Van vrijdag 14 t/m zondag 16 juli vindt ’t Kruis Bruist plaats met o.a. kinderspelen, kermisattracties en een obstacle run voor families. Ook staat er een grote feesttent met iedere dag live muziek van o.a. The Rich and Famous, Q-Music 4 uur fout en DIS Band.

Vandaag hebben we alle kinderen van de Familieschool een gratis ritje in een van de kermisattracties aangeboden. En omdat we hopen dat alle kinderen dit weekend weer terugkomen, heeft iedereen vandaag een gratis munt meegekregen. Deze munt kan dit weekend ingeleverd worden bij een kermisattractie naar keuze. Nog een gratis ritje dus!

’t Kruis Bruist is in 2020 bedacht door een groep enthousiaste Kruizenaren om de kermis van ’t Kruis nieuw leven in te blazen. Sindsdien staat het derde weekend van juli in het teken van sociale, sportieve en gezellige activiteiten voor jong en oud(er). Het evenement wordt volledig georganiseerd door vrijwilligers. Daardoor kunnen we het evenement laagdrempelig houden en is de toegang tot het terrein gratis. Kijk voor meer informatie en de foto’s van vorig jaar op www.kruisbruist.nl.

party party