De groepen 7 zijn als afsluiting van het thema 'Wereldsterren' naar het Rijksmuseum geweest. 🧑🏻‍🎨🖼️

 We hebben genoten van alle kunstwerken. Vooral de Nachtwacht was indrukwekkend. 🧑🏻‍🎨🖼️

839e5bb9-3c37-49e2-8535-62a063dd2834 839e5bb9-3c37-49e2-8535-62a063dd2834
4dd08e63-a279-4d1d-9621-0896c79101af 4dd08e63-a279-4d1d-9621-0896c79101af
d132cdb8-9912-4828-be75-84cecdbb05f9 d132cdb8-9912-4828-be75-84cecdbb05f9
ab2201db-84ee-4d9b-9503-16fc35095e15 ab2201db-84ee-4d9b-9503-16fc35095e15
7e0469b6-6357-4f7f-9d1e-a734ce3d9be1 7e0469b6-6357-4f7f-9d1e-a734ce3d9be1
031eec0d-3a2c-4b5b-85c8-50f362aae697 031eec0d-3a2c-4b5b-85c8-50f362aae697